Un produs Blogger.

Leapșa cu spumă

luni, 21 ianuarie 2013



Mi se pare comic să scriu o leapșă despre bere, personaj feminin fiind. Și tocmai de aia o scriu.
Evident că am băut bere și e bună, uneori chiar foarte bună ar spune prietenii mei care cu siguranță ar fi fericiți că scriu despre chestia asta spumoasă din hamei și apă. Daniel a poftit primul la bere și ne-a invitat la un pahar de cinci grade.

1.     Vă place berea?
Merge. Nu e foarte alcoolizată, e bună vara, e bună când ți-e sete. Deci da, îmi place berea și unele reclame la bere J.

2.     Care este berea preferată?
Păi nu știu. Îmi place berea dar nu exagerez așa. Adică nu sunt din seria: în seara asta ies la o bere ca să am una preferată. Cei din jurul meu care fac asta preferă Tuborg. Deci cred că cel mai des din asta am băut. Acum sincer, nu prea fac diferențe între ele iar singura diferență pe care o sesizes e aia la mintea cocoșului: blondă sau brună.  

3.     Berea îngrasă?
Conform studiilor nu, pentru că nu are multe calorii. Deci am putea spune că e un mit ăsta cu berea care îngrașă. Cred că mai periculoasă e shaorma J

4.     Berea este sănătoasă?
Berea are în compoziția sa grupul de vitamine B, B2, B6, B9, B12, calciu, magneziu, potasiu, antioxidanți, fibre solubile luate de la cerealele folosite în procesul de fabricare, nu conține grăsimi (asta mergea și la pct. 3). Deci cum e?
Și apropo de asta nu am auzit pe niciun consumator fidel de bere să se plângă că-i este rău de la ea. Discuție auzită în autobuz: ”E nebun, mănâncă 2 mici și bea 25 de beri și a doua zi îi este rău și ne spune, băi cred că de la mici”. De aici înțelegem că e foarte sănătoasă.

5.     Berea este aliment?
Berea este bună oricum J
 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite