Reclama
e sufletul comerțului, chiar dacă de data asta nu se vând decât idei
interesante așezate în articole.
SuperBlog
e un proiect frumos, e altceva, care te pune să-ți imaginezi și să scrii despre
lucruri la care nici cu gândul nu gândeai. E un exercițiu bun pentru scris care
merită promovat cât mai bine.
Dacă
ar fi să promovez SuperBlog, fie că aș face-o prin intermediul unui blog, site,
revistă, radio, aș vrea să aduc în prim plan povești. Povestea sponsorilor,
povestea organizatorilor, povestea concurenților, povestea unui articol.
Povești care scot în evidență dăruirea, pasiunea, practic esența acestei
competiții.
Dacă
aș fi colaborator cu RadioLynx.ro mi-ar plăcea să fac o reclamă cu foști
concurenți în care să descrie SuperBlog cu câte un adjectiv care să fie auzită
pe parcursul concursului și câteva interviuri cu sponsorii despre probe,
articole, cu organizatorii, cu foști concurenți.
Dacă
aș alege Trilulilu să fiu partener media mi-ar plăcea împreună cu organizatorii
concursului, foști concurenți și sponsori să facem o reclamă ca o poveste și
inspirantă despre SuperBlog, astfel încât să se înscrie cât mai mulți sau măcar
să susțină acest proiect. Aș posta video cu declarații despre concurs, despre
bloguri, despre bloggeri.
Dacă
aș colabora cu PHOTO Magazine aș face colaje de poze de la edițiile anterioare
sau cu diverse lucruri care să te ducă cu gândul la SuperBlog. Aș lăsa pozele
să vorbească despre acest concurs.
Dacă
aș colabora cu JurnalLifeStyle. ro aș face realiza pe parcursul concursului
interviuri cu concurenți actuali, foști concurenți, organizatori, sponsori care
să vorbească despre ei în cuvinte SuperBlog. Ar fi un interviu cu aceleași 10
întrebări pentru toți.
Dacă
aș colabora cu oricare alt partener media SuperBlog, cum ar fi Connect, Prwave,
121.ro, Robintel.ro, Obisnuit.eu, MoneyWatch.ro, ArenaIT.net aș vrea să scriu
articole despre cum evoluează competiția, despre probele care apar, despre
concurenți și cum fac ei față probelor.
Articol
scris pentru SuperBlog, etapa 29.