Un produs Blogger.

Promiţi?

vineri, 12 octombrie 2012



... e întrebarea în care ne punem cea mai mare încredere. Cu toții vrem să primim ce este mai bun și încercăm ”să smulgem” o promisiune care ne va scuti de dezamăgirile ulterioare.
Îți aduci aminte când erai copil și le spuneai furios părinților tăi care din prea multe griji uitau: ”dar ai promis!”
De atunci ai învățat că, dacă promiți, totul capătă valoare și greutate.
Deseori ți-ai spus ție, după ce ai crescut, ”dar am promis”  și ai știut mai bine ce ai de făcut.
Am căutat din curiozitate în dicționar să văd care este definiția cuvântului promisiune: ”Angajament prin care cineva se obligă să facă ceva”. Cam tehnică așa explicația, dar spune un pic mai altfel  până la urmă  că te angajezi că nu ai să dezamăgești.
”Promisiuni respectate. Din 1999”, înseamnă ceva muncă în spate și multe angajamente respectate. E un slogan care vinde și cucerește, este despre o poveste în care nimeni nu a fost nemulțumit, și nu o zi, două, ci din 1999.
Pare îndrăzneț, adică să auzi asta înseamnă să-ți spui un pic așa, ”pe cuvântul vostru”, dar e genul de titlu care te face să te oprești și să vrei să afli mai multe.
Și-uite așa, la un click distanță ți se deschide ușa unui magazin online cu tradiţie de IT&C şi electrocasnice.
Știm prea bine despre noi că suntem rezistenți la schimbare și nu avem încredere iar când vine vorba de cumpărat pe internet suntem și mai temători.
Când scriam asta mi-am adus aminte de sora mea care și-a cumpărat pantaloni de pe internet, mărimea S și a primit o pereche de pantaloni S în care încăpeam amândouă. Ne-am amuzat și am sperat că în următorul pachet, următoarea dată, vom primi ce trebuie.
În genul ăsta de marketing, până să ajung să cumpăr trebuie ”să mă cumpere” pe mine cuvintele. Iar după nu ține decât de cei care mi le-au livrat să le respecte.
„Promisiuni respecate. Din 1999, e genul de slogan în care m-aș încredere până când poștașul, sau mă rog, curierul mi-ar aduce pachetul. Iar timpul, aruncat acolo scurt și parcă întâmplător, mă face să mă gândesc că nu ar spune chiar așa ei, dacă nu sunt serioși. Pentru că întotdeauna ”promit” și ”au experiență” ne fac să ne încredem. Şi exact asta aştept de la un magazin online, să îmi respecte dorinţele şi să mi le livreze în siguranţă acasă.
Oktal, magazin online, te face să crezi iar după, totul e mai ușor. 

Articol scris pentru SuperBlog, etapa 3.
 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite