Toată
lumea vrea un loc pe internet iar magazinele on-line sunt o afacere din ce în ce
mai căutată. Sprinshop.ro este un website unde îți poți cumpăra un astfel de magazin
on-line, la cheie. Ei au cerut o analiză a site-ul și o primesc.
Păi
pentru început am căutat pe Google: ”spring
shop” și nu am găsit site-ul printre primele rezultate. Nu mă pricep prea multe
la chestii din astea care încep cu SEO dar cred că nu e foarte bine. Din ce în
ce mai des auzim de optimazare pe internet iar dacă nu ești găsit repede e ca
și cum nu ai fi.
Pe
prima pagina mi-ar plăcea să fie un logo, ceva sus care să îmi sară în ochi,
sloganul de exemplu ”Vinzi ușor” sau chiar ”omulețul” acela care pare mascota
site-ul.
Ideea
cu schemele mi se pare bună în sensul că explică clar informația dar în locul
lor cred că mi-ar plăcea să văd mai degrabă un video de prezentare, cum se face
un site, cine este SpringShop, cum s-a născut ideea acestui website. Că tot
vorbeam de video, referitor la filmuleț mi-ar plăcea să fie un pic mai dinamic
fundalul muzical iar vocea mai convingătoare, e o reclamă până la urmă, nu doar
o prezentare de informații.
Îi
lipsește un pic de culoare site-ul, e prea mult alb.
La
schema trei ”preț fix-fără comision” are ca desen o persoană în căruț și nu văd
exact legătura sau ce vrea să spună.
În
partea de jos, pe prima pagina, apar ”Ultimele proiecte” dar nu poți da click
să vezi mai multe. Mi-ar plăcea să văd și un portofoliu al springshop.ro.
”Newsletter-ul nostru” este pus prea jos, eu l-aș pune
undeva în partea de sus. M-am abonat să văd ce apare și nu am primit niciun
mesaj că am primit vreun mail de confirmare a abonării mele.
Pe
cea de-a doua pagina ”Prețuri” este acoperită propoziția ”Fii gata să vinzi
online în doar cinci minute” și asta mi se pare importantă. Este practic
mesajul principal al site-ului.
Pe
pagina trei ”Platforma” mi-ar plăcea să văd un tutorial sau mai multe desene.
Într-adevăr textul este ușor de înțeles dar cam mult.
La
”Contact” nu apare decât un număr de telefon fix, niciun mobil, niciun mail sau
un formular de contact.
Articol
scris pentru SuperBlog, etapa 16.