Un produs Blogger.

Forme fără fond

duminică, 31 martie 2013


Am citit ieri o știre care pe de-o parte m-a amuzat dar pe de altă m-a lăsat așa un pic speechless. Cam cât de dobitoc să fii să te pozezi lângă un lift cu o panglică tricoloră, ce urmează să fie tăiată? Ei, probabil destul de tare. 


Asta s-a întâmplat în Gura-Humorului unde au inaugurat liftul spitalului și unde destul de mulți politieni din zona respectivă s-au pozat cu liftul, au asista la slujba de sfințire, s-au plimbat cu el, așa ca-n prima zi, și probabil că au și ciocnit o șampanie în cinstea acestei ”achiziții” a spitalului. Odată ce a apărut și în presă e clar că au dat de veste despre acest eveniment măreț și mă întreb, cum o fi arătat comunicatul de presa sau cum o fi sunat invitația.

Și eu am nimerit pe la destule evenimente din astea, mai degrabă triste, dar încă la unul atât de trist nu. Și nici măcar nu suntem într-un an electoral.

Așa am nimerit și ieri la unul, și zic bine nimerit pentru că mi-au alocat pentru eternitate și celebritate câteva secunde de bâlbe haioase pe un clip aniversar dar au uitat să îmi dea și invitația. Dar s-a zâmbit frumos și și-au primit laudele mai degrabă mult așteptate decât și meritate. Așa, ca la mai toate evenimentele astea. Forme fără fond.
Cu siguranță și în cazul liftului s-au bucurat, felicitat, pozat. Dar fără toate astea, viața ar fi pustiu. J

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite