Un produs Blogger.

ZorileStore.ro caută Ambasador

miercuri, 27 martie 2013


ZorileStore.ro împreună cu cei de la BlogAwards au lansat o campanie foarte frumoasă, poate, poate, măcar ea aduce primăvara. În cadrul campaniei fiecare blogger înscris primește o pereche de încălțăminte la alegere din categoria Curățenia deprimăvară, pe care trebuie să îi testeze timp de cinci zile.
Vezi dacă sunt comozi, cât sunt de rezistenți, ușori, cum și cu ce haine se potrivesc și după te apuci de scris un review despre perechea aleasă.

Cele mai bune 10 review-uri vor intra în cursa pentru titlu de Blogger Ambasador ZorileStore.ro.

De asemenea și cei care intră pe site și își comandă produse primesc cadouri.


In ceea ce mă privește, prefer încâlțămintea comodă pentru că merg foarte mult pe jos. Lucrez la un radio și job-ul e să caut știri J așa că bat orașul în lung și-n lat în fiecare zi, noroc că are totuși doar două bulevarde. J

Cum merg foarte mult am nevoie de ceva comod, ușor, în care piciorul să se simtă bine și lejer. De aceea de cele mai multe ori aleg balerinii pentru că se potrivesc și la ținute sport și la cele casual.

Așa că mă înscriu în campania ”ZorileStore.ro cauta Ambasador” și aleg balerinii SugarLittle Haian Stripe. Sunt roșii și dau o notă veselă oricărei ținute, par comozi și cu siguranță ușor de purtat. Sunt din material textil ceea ce va face piciorul să se simta comod.

6 comentarii:

irina bartolomeu spunea...

Si mie mi-au placut astia!! Au fost de fapt vreo 4 perechi si am stat o ora sa ma hotarasc ce sa iau :))

Otilia Pintilioaie spunea...

:)) te cred, e mereu greu de ales. Eu am mai vazut cativa misto, dar nu mai erau numarul meu. Mi-au placut cei alesi de tine si pe mine m-au tentat si după am vazut ca nu mai aveau 36.

irina bartolomeu spunea...

sa speram ca vor corespunde numerele. eu uneori iau cu un nr mai mare ca sa fiu sigura ca nu ma rod/bat. de data asta am cerut nr real ca sa testez pe bune fiabilitatea brandului :D

Otilia Pintilioaie spunea...

Si eu m-am gandit la asta, ca de cele mai multe ori ma rod/bat. Sunt curioasa cum vor fi acestia. Am zis ca poate sunt ok exact 36 ca sunt din material textil. Astept sa vina :) Sunt curioasa cum vor fi si ai tai.

irina bartolomeu spunea...

tu ai primit balerinii astia?

Otilia Pintilioaie spunea...

Irina am primit dar altii. Mi-au trimis mail ca nu mai au nr. pe care l-au vrut eu si mi-am comandat altii si i-am primit saptamana trecut. Tu?

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite