Un produs Blogger.

Emisiuni TV

miercuri, 15 mai 2013


Iată un subiect despre care poți vorbi mult și bine: emisiuni TV. Că te uiți sau nu la televizor, tot afli ce se difuzează și care sunt emisiunile preferate ale majorității.

Nu mă mai uit de ceva vreme la televizor și nici nu îi duc lipsa prea tare fie vorba între noi, dar știu câteva emisiuni și despre ce vorba cu ele de la alții, de pe internet sau ce mai prind când vizitez pe cineva.


Emisiunile culinare, de talente și cuplat am văzut că se bat pentru locul I cu telenovelele turcești.

Emisiunea Mireasă pentru fiul meu este una dintre cele vizionate. Am văzut-o și pe mama când mergeam pe la ea, că se uita la emisiunea asta în care niște fete și niște băieți încearcă să se cupleze. Din povestea asta, cât am prins, mă minunează rezistența lor de a sta închiși pentru o anumită perioadă într-o casă, fără să stea pe net, să aibă telefon și chestii de genul ăsta.

Că reușesc sau nu să se cupleze nu mă interesează prea mult, dar cum rezistă așa izolați, asta da.

Nu prea știu exact de când datează emisiunea, dar cred că e de ceva vreme și dacă memoria nu m-a lăsat încă, a început sub un alt nume, pe un alt canal și nu pe Antena 1.

Cu siguranță prinde și asta pentru că suntem din fire o nație al naibi de curioasă și ne placă să ne uităm peste gard. Chiar dacă nu sunt persoane publice este tentant să îi urmărești. Îi vezi cum se ceartă, ce gătesc, cu cine se cuplează, cum se îmbracă, când se despart, de ce și la final cine cu cine se căsătorește. Afli tot. Așa cum am vrea să aflam despre vecinii noștri. J

Despre cei care participă, poate dacă m-aș uita aș putea să îmi dau cu părerea mai mult. Clar e că eu nu mă văd niciodată în locul lor. Nu prea aș avea curaj ”să-mi spăl” toate rufele în televizor. Dar pe cei care îi ține, de ce nu?

Nu vreau să fiu acuma cea care împarte emisiunile tv în bune sau rele, educative sau nu ș.a. Eu am fost doar cea care și-a scos televizorul din cameră. J

Un comentariu:

Natural spunea...

Eu ma uit doar la emisiuni sportive, Cronica carcotasilor si la Ora Regelui. In rest cam rar gasesc ceva pe placul meu.

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite