Un produs Blogger.

Hainele, cele de toate zilele

luni, 11 februarie 2013



Nu știu exact ce înseamnă să fii la modă. De cele mai multe ori prefer hainele lejere în care mă simt bine. Dacă sunt sau nu la modă, nu știu.

Îmi plac pantofii dar nici acum nu am învățat să merg pe tocuri așa că deseori sunt purtați, pe cei care totuși îi cumpăr, de maxim două ori. Așa că deseori sfârșesc în balerini. :)
Îmi plac rochițele diafane dar dimineța tot pe blugi și un tricou pun mâna.
Iar rochiile de seara... sunt frumoase, elegante și  uneori chiar mi-e dor să le îmbrac. Știu că te fac mai frumoasă și feminină și pentru ele mai fac compromisul să mă încalț cu pantofi. :)

Rar mă duc să mă uit prin magazine după haine, cu excepția cazurilor în care am nevoie de ceva, și cum mai toată ziua sunt în fața calculatorului, prefer din când în când să mai intru pe câte un site cu haine. Așa am descoperit lenjerie-star.ro și evident m-am oprit la categoria rochii de seară. Până chiar le port, pot măcar să îmi clătesc ochii și să mă gândesc pe asta unde și când aș purta-o. Și gata ședința de shopping. :)

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite