Un produs Blogger.

Informația chiar costă

marți, 5 februarie 2013



Cu siguranță și tu ai auzit de foarte multe ori replica ”informația costă” dar ce te faci când pe bune, pentru un răspuns cineva chiar îți cere bani.
Mi-a povestit cineva două întâmplări reale care au avut loc într-o instituție numită Judecătorie.

Într-una personajul principal e fratele care s-a dus să întrebe ceva iar la sfârșit omul care i-a răspuns ia cerut 20 de lei. Evident omul mirat a întrebat total nedumerit ”20 de ce?” Și răspunsul a fost: ”20 de lei pentru informație. Atât costă”. Ia dat 10 lei că atât avea pentru că după cum i-a spus omul cu informația ”merge și atât”. Abia când a ieșit din Judecătorie și-a dat seama ce i s-a întâmplat și cum a dat așa 10 lei fără să primească o chitanță, un bon sau să afle unde se duc banii ăia.

Celălalt personaj, un prieten, care avea treabă la aceeași Judecătorie a întrebat pe cineva dacă îl poate ajuta cu o informație. Iar răspunsul a fost și mai tare ca în celălalt caz: ”Nu ai pus corect întrebarea. Corect era cât mă costă să îmi spuneți această informație?” Și prețul era 25 de lei.

Mi s-a părut mult prea tare, probabil și pentru că încă nu mi s-a întâmplat și mie. :) Și sper nici să nu mi se întâmple prea curând.

Mda, deci, într-adevăr, informația costă, la propriu.
Și dacă tot informațiile chiar costă bani, mai e expresia aia: timpul costă bani. Oare asta la propriu cum e?

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite