Un produs Blogger.

Obiectele pierdute în casă

luni, 4 februarie 2013



Nici acum nu pot să înțeleg cum unele lucruri dispar în casă și nu le mai găsești de parcă le-a înghițit pământul. Deseori mi s-a întâmplat așa cu telefonul. Doar că era simplu, rugam pe cineva să mă sune și se rezolva. Mai greu în cazul cerceiilor pentru că pe ei nu îi poți suna și de-a dreptul enervant în cazul telecomenzii. Pe vremea când încă mă mai uitam la televizor nu mi s-a întâmplt o dată, ci de vreo câteva ori să o pierd și dusă a fost. Am căutat-o peste tot dar nici urmă de ea.

Pe atunci era mai greu să mai găsești una care să meargă, acum cred că e foarte simplu, găsești telecomenzi universale sau același model la magazine de specialitate sau pe unele site-uri. Pe atunci, nu prea. Scuturai cearșafurile, te uitai de ’nșpe mii de ori, te uitai prin dulap, că deh,  nu te uiți de acolo la televizor, dar mai știi ce ai făcut. Și tot așa.

N-am să înteleg niciodată cum putem pierde ceva în casă și culmea nu îl mai găsim sau și mai culmea, îl găsim fix după ce nu ne mai trebuie că l-am înlocuit. Unde se ascund toate lucrurile astea? :)

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite