Un produs Blogger.

În papuci ZorileStore

sâmbătă, 20 aprilie 2013


În fiecare zi merg pe jos foarte mult. Da, așa-i, mersul pe jos face piciorul frumos veți spune, dar dacă nu ai și încălțămintea potrivită, e de-a dreptul un chin.
Zi de zi, de colo colo, pentru a face asta cu plăcere am nevoie de papuci comozi, rezistenți, cu talpă moale și ușori.


Tocmai de aceea atunci când îmi caut o pereche de papuci mă uit de două ori și îi analizez foarte bine. Mai ales că urmează să fim parteneri de drum dacă se poate, cât mai mult timp.

Dincolo de cunoscuta plăcere feminină pentru papuci acum a devenit și o necesitate iubirea asta dintre noi pentru a ne înțelege bine, dacă mai tot timpul ”îmi bag picioarele-n” în papuci pentru drumurile de zi cu zi. J

Când am văzut că ZorileStore.ro caută Blogger Ambasador, zic, hai să ne încălțăm și să povestim după cum ne-am simțit cu noile achiziții.

Am căutat niște balerini sau pantofi sport pentru că sunt preferații mei. Poate și pentru comoditatea de zi cu zi.

Am avut noroc și am găsit balerinii pentru femei Kitten Cipele.




Sunt foarte practici fiind negri, cu un model simplu, deci sunt ușor de asortat. Merg foarte bine cu blugi sau orice altfel de pantaloni dar și cu o rochiță sau o fustă de zi. De asemenea pot fi asortați cu orice fel de geantă.



Sunt ușori, practic dacă ai mult de mers nu îți simți picioarele obosite.

Este foarte important când ne alegem papucii să corespundă fiziologiei noastre. Pentru că au vârful rotund, deci sunt mai lați, sunt foarte buni pentru persoanele cu piciorul un pic mai lat, așa cum este cazul meu. De asemenea, degetele au libertate de mișcare și astfel nu ai nici un disconfort la mers.

Căptușeala este iarăși importantă la papuci. Aceștia au interiorul din piele, sunt moi și respiră bine piciorul în timpul mersului.

Și partea din spate este moale, nu au cusături groase care să te roadă în timpul mersului și să îți facă bătături.
Talpa, în schimb, nu este foarte groasă, e posibil în timp să se tocească mai repede.

Pentru plimbări sau pentru o zi la muncă, când ai în program mult mers pe jos, sunt o alegere potrivită.

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite