Un produs Blogger.

Lucruri paradoxale

miercuri, 11 septembrie 2013

Ni se întâmpă uneori lucruri ciudate în viață. Facem alegeri și ne despărțim de anumite lucruri ca mai apoi să ne întâlnim cu ele, ba chiar să le și îndrăgim. Renunțăm la ceva ca mai apoi să dăm nas în nas fix cu acel ceva.


Cand am terminat liceul și ar fi trebuit să îmi aleg facultatea n-am făcut-o bine deloc. Dar soarta a ținut-o din poantă-n poantă. Mi-am dorit să mă duc la facultatea de jurnalism dar am renunțat în favoarea facultății de geografie. După doar un an am renunțat, m-am înscris la facultatea de sociologie și m-am angajat ca jurnalist la o revistă de turism. Cam cum e asta? Nu știu cum e, dar am trăit-o. Se întâmplă. Și le-am luat pe toate ca atare fără să mă gândesc prea mult. Oricum nu m-ar fi ajutat la nimic.

De la 18 ani și până în ziua de azi mi s-a tot spus să dau de carnet și de fiecare dată am răspuns categoric nu. Da, în visele mele cele mai frumoase mă văd cu o eșarfă la gât conducând pe un drum drept și ascultând Imany. Dar, doar în vise, căci în realitate nu cred că m-aș descurca. Încă uit să scot obiectele din priză când plec de acasă ... nu prea aș vrea să mă văd pe șosea. Plus că, în momente de criză, mă pierd complet. Dacă acum ar fi cutremur aș încremeni în loc să fug sub tocul ușii. Sunt lucruri pentru care ești făcut și lucruri penru care nu ești făcut. Cu toate astea sunt pasionată de curse de mașini. Îmi plac la nebunie Raliurile și dacă mi-ar fi curs altfel sânge prin vine mi-ar fi plăcut să pilotez o mașină din aia.

Mă pricep la mașini, îmi plac, știu de site-uri de mașini precum motorvip.ro dar nu cred că vreodată m-aș pricepe la condus. Știți cum e, teoria ca teoria dar practica ...

Sunt lucruri paradoxale care ni se întâmplă pur și simplu. Lucruri paradoxale asupra cărora nu funcționează liberul arbitru.


Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite