Un produs Blogger.

Viata in doi - guest-post scurt pe doi

marți, 29 ianuarie 2013



Sunt Daniel Botea si va salut Natural, ca Aloe Vera. Otilia mi-a dat o tema duala si de viata in acelasi timp :)

Viata in doi: cat e bucurie, cat e compromis, cat merita, cat nu. 
E mai usor in doi pentru ca asa e sau pentru ca asa am fost invatati sa credem? Ce inseamna de fapt viata asta in doi? E sanatoasa viata in doi?

Ca sa incep optimist, sa spun ca doi este cifra mea preferata. De cand eram mic, fara sa stiu eu de Yin si Yang, de dualism si altele. Atat de mult mi-a placut incat este singura nota pe care n-am luat-o niciodata la scoala, liceu sau facultate :)

In schimb imi place sa ma bucur cat doi de toate lucrurile frumoase din viata mea.

Deci, ca sa raspund la intrebarea Otiliei, la mine este bucurie :) Bine, acum depinde si din care parte privesti :) si sa n-ai pretentii de 100% :))

Compromisuri sunt in fiecare azi, in orice domeniu, dar depinde de fiecare sa nu faca si compromisuri compromitatoare.

Acum, ca sa fac o punere in context, mai am putin si aniversez 20 de ani de casatorie, asa ca eu zic ca merita :)

Otilia ma cunoaste putin si poate sa spuna ca sunt o fire sociabila. Eu n-as concepe viata de unul singur. Asa sunt eu, asa am vazut, asa cred ca este bine. Si mai bine este in 3 ... Nu va ganditi la prostii, ca eu vorbesc de copii.

Ce inseamna viata in doi depinde de partile componente. Daca unul este unu si jumate, il face pe celalalt subunitar. Unora le place, altora nu. Cel mai bine este in echilibru. Asta este concluzia la care am ajuns eu.

Adica eu cred ca asa este cel mai sanatos, ca sa raspund la ultima intrebare.

Banuiesc ca Otilia se refera la viata in doi si la gasirea sufletului pereche. Eu cred ca merita sa-ti cauti perechea. Nu garantez rezultatul, dar merita incercat. Se spune ca la batranete regreti mai mult ce n-ai facut in viata, decat ceea ce ai facut.

Si ca sa inchei in ton cu viata si cu firea mea vesela, sa va spun un banc :)

Ion si Maria casatoriti de n ani, ajunsi la o varsta respectabila. Moare Ion, ajunge in Rai si dupa cativa ani ajunge si Maria acolo.
- Ioane, ce bine ca te-am regasit, zice Maria.
La care Ion ii spune scurt:
- Stii ce, a fost vorba ca ... panca cand moartea ne va desparti :))

Spor dublu!

P.S. Na ca ti-l trimit la ora 22 :)

2 comentarii:

Natural spunea...

Il citii la 22:44 :)

Otilia Pintilioaie spunea...

:)))
ei, pai 4 e multiplu de 2, merge...e rezultatul vietii in doi :) ca tot ai mentionat si de copii

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite