Un produs Blogger.

Moda vacanțelor rezervate din timp

duminică, 3 februarie 2013



De ceva vreme am deprins și noi moda vacanțelor rezervate din timp. De obicei când aud că ceva e la modă strâmb din nas și am tendința să resping pentru că nu întotdeauna e și ceva bun sau interesant. ”E la modă”, vine de undeva din spiritul de turmă.
În cazul vacanțelor mi se pare o idee bună cu moda early booking. Agențiile de turism și ele oferă pachete de vacanță cu reduceri tot mai atractive ceea ce pentru tine ca viitor turist nu te poate decât mulțumi.
Vacanța de vară este una din cele mai așteptate și majoritatea românilor aleg să meargă pe undeva. Site-urile agențiilor de turism deja își prezintă cele mai bune oferte chiar dacă până atunci mai sunt luni bune. Dar să te gândești din timp mi se pare din mai multe motive o ”modă” bună. Păi, în primul rând chiar ai timp să te gândești exact ce vrei, unde vrei să mergi, poți să afli și alte păreri ale celor care au mai fost acolo în vacanță, te poți documenta ce poți să vizitezi, faci o economie, dai banii pe rând ceea ce psihologic te face să crezi că cheltui mai puțin, odată ce te-ai hotărât din timp te râzgândești mai greu, deci sigur vei merge în vacanță ... și cu siguranță mai sunt și altele. Astea au fost primele care mi-au venit în minte. Așa că dacă vrei vacanță vara asta te poți gândi din timp că e o modă, cum am mai spus, bună. :)

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite