Un produs Blogger.

Ziua Mondială a Cărții

marți, 23 aprilie 2013


Astăzi se sărbătorește Ziua Mondială a Cărții organizată de UNESCO și evident scopul principal este de a promova cititul.
Din toate multitudinile astea de zile mondiale de care tot auzim mereu, recunosc, sunt subiectivă acum, dar asta mi se pare a fi una importantă. Poate pasiunea pentru cărți, poate respectul pentru scriitori, poate dragul față de oamenii care citesc mă fac să consider această zi importantă.



A citi o carte este ca și cum ai purta o discuție cu un om inteligent. Deschizi ușa spre o altă lume unde îți faci prieteni, trăiești experiențe frumoase, înveți, te plimbi de-a lungul și de-a latul lumii și a timpului.

Mirosul de carte, filele îngălbenite sau încă lipite a cărților ieșite de sub tipar au un farmec aparte.

Mă bucur când pot vorbi despre cărți, autori și citit. Mă bucur și mai mult când am și cu cine.

Săptămâna asta am început și o rubrică la radio despre cărți și sunt foarte încântată. Se numește Printre Rânduri si mi-e foarte dragă pentru că este despre o pasiune și sper să convingă și pe alți să citească.

Astăzi, dacă tot e Ziua Mondială a Cărții, a avut loc în Onești, Librăria de Criză. Cred că am mai scris pe aici de unele cărți pe care le-am găsit acolo la alte ediții. E o inițiativă foarte frumoasă și cărți vechi își găsesc noi stăpâni. Cei care nu mai au unde să țină cărțile sau pur și simplu se gândesc cumva să le dăruiască, le-au adus la Bibliotecă și alții le-au luat acasă gratis.

Aș mai fi luat multe dar Librăria de Criză este pentru toată lumea. J
Sunt foarte încântată că am găsit Capitalul a lui K. Marx.


Și gata cu scrisul pe azi, Ziua Mondială a Cărții se sărbătorește citind și mă așteaptă de ceva vreme La Răsărit de Eden. Tu, în compania cărei cărți îți vei petrece seara?

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite