Un produs Blogger.

Brandul de tara al Romaniei

miercuri, 19 iunie 2013

Ce stim despre Romania? Și ce știm, cum promovăm? Dacă ne luăm după statistici, nu ne descurcăm prea bine. În anul 2012, intr-un studiul realizat de Future Brand, ”Country Brand Index”, Romania era spre coada clasamentului. Studiul a fost efectuat pe 118 tari si Romania a ocupat locul 100.


Avem o mulțime de lucruri frumoase, de locuri de descoperit si de povestit si altora.

Inceputurile in presa mi le-am facut la o revista de turism. Asa am aflat de locuri frumoase despre care am scris si pe blog. Ma uitam, cand am decis sa scriu despre brandul de tara, la postari si cele mai multe vizualizari le are un articol despre Dobrogea si Canaraua Fetei. Daca ne face placere sa le citim si sa stim despre ele, ar trebuie sa ne faca placere si sa le promovam.

Avem obiceiuri frumoase si oameni carora putem sa le atribuim merite.

Tot timpul am spus ca daca vrem schimbare trebuie sa incepem cu noi.

Si avem si multe lucruri care nu ne plac. Da, poate e o tara a contrastelor, poate unele prea mari. Dar daca noi ne promovam lucrurile urate, pe cele frumoase cui le lasam?

Ar trebui sa vorbim despre ele mai mult si sa creeam un brand de tara puternic si din coada clasamentului sa ne mutam mai sus.

Primul pas este sa completam un chestionar pentru a vedea care este perceptia romanilor despre brandul de tara. Este important sa raspundem cat mai multi! Datele studiului vor fi prezentate ministului Turismului.

Chestionarul il gasesti aici.






Un comentariu:

Marin spunea...

Stiu multe despre Romania mai ales cand imaginea este in joc. Vorbim despre Romania dar uitam ca avem multe branduri foarte cunoscute cum ar fi Rromi si Dracula.

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite