Un produs Blogger.

În fiecare zi

marți, 25 iunie 2013

În fiecare zi trecem de la gânduri bune la gânduri rele. Ne încearcă și astea chiar dacă le refuzăm.  Ne trezim optimiști. Ne bem cafeaua și ne gândim oare ce ne așteaptă? Uneori ne stricăm ziua de cum ieșim pe ușă. Ne împiedicăm și ne zgâriem papucii abia cumpărați. Am uitat ceva și nu ne mai întoarcem că aduce ghinion. Apoi într-un alt moment, se șterg toate. Vedem ceva, aflăm ceva, ne întâlnim cu cineva și râdem. Uităm.


Sunt uneori aceleași gânduri care ne chinuie. Aceleași gânduri care ne ridică și ne trântesc de pământ. De exemplu, îmi place meseria pe care o am dar banii prea puțini mă fac să mă întreb:  pe bune, chiar îmi place? Apoi aud de oameni mai încercați de viață sau de evenimente frumoase și nu-mi rămân în cap decât gândurile bune. Și adorm așa, cu gândul împăcat că am ales bine.

Sunt alte momente în care pleci binedispus de acasă. Și sunt unii care îți trântesc câteva replici parcă ar trânti uși. Și te întuneci și tu.

Sunt atâtea stări pe care le încercăm zi de zi. Fiecare zi e o viață de om în miniatură.


Încercăm, acceptăm, refuzăm, luăm decizii, uităm, ne certăm, ne reamintim, iubim, urâm, ne certăm, ne împăcăm, ne reorientăm, ne întristăm, ne bucurăm ... pe toate le gândim și simțim într-o singură zi. Același om, același creier, același suflet.  Suntem complexi sau doar complicați. 

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite