Un produs Blogger.

Wake up to a better world, in Paris

vineri, 2 noiembrie 2012



În urmă cu o lună am câștigat un voucher de călătorie în orașul luminilor și al iubirii, da, ați ghicit, minunatul Paris. Nu numai că este destinația mea preferată și îmi doresc de prea mult timp să ajung acolo dar voi fi cazată și la un hotel ca desprins dintr-o poveste cu prinți și prințese, luxos și elegant, Hotel Lotti, care face parte din lanțul hotelier NH Hoteles. Și pentru că nimic în viață nu-i întâmplător ghici ce slogan au: ”Wake Up to a better world”. Păi cum aș putea altfel într-un astfel de hotel și într-un oraș ca Parisul.
Despre Paris toată lumea știe câte ceva și într-adevăr e cum vezi și citești: bulevarde largi învăluite într-un ușor aer de boemie, monstrul de fier pe la picioarele căruia curge Sena, clădiri pline de istorie și povești care par atât de credibile, librării, cafenele, cornurile cu unt mult prea delicioase, magazine luxoase, case de modă, parfumerii ... și o listă care ar putea continua. Pe scurt, da, Parisul e așa cum crezi, vezi, auzi și-ți rămâne la suflet.
Despre lanțul hotelier NH Hoteles, unde am fost cazată, este exact ca in slogan: in a better world. Și îți zic și cum. Păi, este al treilea lanț hotelier din Europa pe segmentul business și se evidențiază prin standardele înalte de calitate ale serviciilor și facilităților oferite. Ai să spui, ”mda, asta spun toți”, dar nu toți le și respectă. NH Hoteles își respectă promisiunile de calitate dar și natura. Ei cred că o lume mai bună este posibilă iar calitatea se vorbește în aceeași limbă în orice hotel NH Hoteles de oriunde din Europa, chiar și în România.
Fac economie doar la energii convenționale nu și la energia pozitivă pentru că dacă lucrurile bune și simple din nou nu sunt limitate, resurse pământului, da. De aceea reduc consumul de apă și administrează mai eficient resursele naturale, folosesc surse de iluminat ecologice și produse în ambalaje oxo-biodegradabile.
Cum este să te trezești într-un astfel de loc, unde ”nu se poate” se transformă în ”sigur că pot”? Cu siguranța ca într-o lume mai bună. E ușor de ghicit că am avut parte de cel mai minunat sejur, în orașul meu preferat și într-un hotel, altfel de cât toate prin care ne-am cazat. Și pentru că schimbarea începe cu noi, ei au făcut primul pas.
O vacanță reușită, amintiri de neuitat și un loc de unde pleci mai bun și mai frumos pe dinăuntru.

Articol scris pentru SuperBlog, etapa 13.

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite