Un produs Blogger.

Astăzi sunt mai bătrână :)

miercuri, 10 aprilie 2013


Evident am spus-o ironic după ce am citit un studiu. În mod normal ar trebui să fiu mai de partea studiilor, că tot sunt eu sociolog nepracticant J, dar sociolog. Doar că unele mă amuză de-a dreptul și mă fac să mă gândesc de ce or fi vrut ei să afle neapărat asta. Ca de exemplu, care este ziua și ora în care femeile par mai în vârstă ca în realitate? Și ghici când? 



Fix azi, la ora 15:30. Cu alte cuvinte, în fiecare miercuri la trei și jumătate după-amiaza, conform unui studiu realizat pentru brand-ul specializat în produse de bronzare St. Tropez, femeile par mai în vârstă decât o arată vârsta din buletin. 
În fiecare miercuri cum se face după-amiaza sunt o bătrânică obosită și mă întreb și când îmi trece? Adică, la setările inițiale când revin? Când îmi trece asta cu îmbătrânitul? Continuarea în următorul studiu.

Tot din studiu aflu că în weekend este posibil să consum băuturi alcoolice și din această cauză par mai bătrână la mijlocul săptămânii, joi să fac sex și vineri să fiu fericită.
Aștept să văd ce este posibil să fac luni și marți, neocupate încă. J

Deocamdată atât efect au studiile astea asupra mea. Amuzament, căci mi-e greu să mi se pară interesantă ora când sunt batrână și ziua când fac sex sau sunt fericită. Mi se taie repede amuzamentul când mă gândesc că totuși aceste studii mănâncă niște bani care ar putea fi folosiți în lucruri și pentru lucruri utile și de care avem nevoie. Că tot mi se spune că mă port ca și cum aș pretinde titlul de voluntarul anului, da, aș prefera să știu că banii s-au donat copiilor sărăci de exemplu, nu pentru a afla când sunt femeile bătrâne.  

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite