Un produs Blogger.

O piele frumoasă

sâmbătă, 9 martie 2013


Indiferent de sezon ne dorim o piele frumoasă, sănătoasă și fină. Dincolo de faptul că o piele frumoasă îți conferă și un aspect frumos, a te îngriji ține și de respectul pe care ți-l porți. Trebuie să avem un aspect îngrijit pentru noi și pentru cei din jurul nostru. De ce să nu recunoaștem, trăim printre oameni, ne pasă de părerea celor din jur, vrem să avem succes, să ne integrăm în diferite cercuri sociale iar un aspect fizic plăcut contează. Oricât am spune că prima impresie nu contează, de fapt chiar contează. Poate nu mult, poate nu în totalitate, dar contează.


Și dacă tot vorbim de o piele frumoasă, trebuie să aducem în discuție epilatul. De câțiva ani încoace tot auzim de epilarea definitivă, fie ea cu laser sau ipl (lumină intens pulsată). Au apărut și tot felul de discuții legate de acest subiect în care se expun în balanță, avantajele și dezavantajele, dintre epilarea clasică și definitivă.

În ceea ce privește epilarea clasică există diferite metode, unele mai eficiente ca altele, dureroase sau nu. Cu toate că au apărut tot mai multe discuții cu privire la epilarea definitivă și găsești acum și pe internet oferte, reduceri la ședințe și promoții, sunt multe femei în categoria celor care apelează la metode de epilare clasică.

Cred că și prețul este un motiv, pentru că nu este, indiferent de oferte, totuși accesibil pentru oricine. Nici eu nu știu dacă aș da atâția bani pe ședinte.

Mă întreb și eu, pentru că sunt în categoria celor care folosesc metode clasice de epilare, și uneori și cam plictisită de acest proces, dacă aș apela la epilarea definitivă.

Cuvântul ”definitiv” din toată povestea asta este cel care îmi face tare cu ochiul. Bine, în realitate definitiv ăsta înseamnă vreo câțiva ani, adica 6-8, după cum găsești prin diferite articole de specialitate.

Am găsit tot felul de păreri pro și contra, că doare, că nu doare, că depinde de clinică, de aparate, de culoare pielii și a firului de păr, că procentul firelor de păr îndepărtate nu e chiar 100%, unele sunt mulțumite, altele nu.

Eu sunt în categoria celor nehotărâți și rămân la metodele de epilare clasice. Nu cred că am niște motive anume, poate doar faptul că nu sunt încă pe deplin convinsă că merită. 

O variantă ar fi să îmi comand un astfel de aparat de epilat definitiv pentru utilizare acasă. Am văzut astfel de aparate pe un magazin on-line, dacă ești curioasă, poți să afli mai multe aici.



Oricum, din toată povestea asta, contează cel mai mult să alegi să ai o piele fină și frumoasă pentru că este important.

Articol scris pentru Spring SuperBlog. 

Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite