Un produs Blogger.

Cadouri de Iepuraș

luni, 8 aprilie 2013


Nu știu exact de când a început povestea cu iepurașul care vine de Paște, dar oricum, a ieșit o strategie de marketing foarte bună. Dacă de Crăciun vine Moșu, de Paște vine Iepurașul și pentru că nu mai este mult până la această sărbătoare trebuie să ne gândim cui îi dăm ceva și cel important, ce.
Încă nu miroase foarte tare a sărbătoare dar nici mult nu mai este și mai bine ne gândim din timp la Cadourile de Paște. Dacă e musai, atunci cu plăcere. :)


O variantă foarte bună pentru căutat cadouri este internetul. Așa cum am mai spus acum găsești site-uri cu orice vrei tu. Trebuie doar să cauți. Oricum timpul pentru mulți este limitat și în loc să umbli bezmetic prin magazine mi se pare mult mai util ca unele lucruri să ți le achiziționezi de pe internet. Am comandat deseori de pe internet și singurul lucru pe care l-am avut de făcut a fost să cobor la curier sau să trag o fugă până la Poștă. Și nici nu am avut vreodată vreo surpriză neplăcută. Așa că prefer statul la coadă pe Google decât prin magazine. :)

Când mă gândesc la cadouri îmi vin în minte trei lucruri: parfum, pantofi și bijuterii. Mi se par alegerea cea mai bună și la primit și la oferit.
Că tot am menționat de bijuterii, am găsit site-ul Onlinebijoux, un magazin on-line de bijuterii, unde găsești o gamă variată de produse, la îndemâna oricui. Și găsești și cadouri de Paște. Exact la categoria asta am găsit un pandantiv foarte drăguț în formă de inimă, din argint, și poți atașa și o fotografie sau un mesaj.



Mi se pare un cadou foarte frumos și de oferit cuiva drag și important dar și de primit. :)
Îmi plac lucrurile simple pentru că ele sunt și cele mai elegante și au o însemnătate aparte. Și de câte ori mă gândesc la cadouri pentru alții mă gândesc la ”ce ție nu îți place, altuia nu face.”


Niciun comentariu:

 

O Campanie Salvati Copiii

Campanie ShoeBox

ShoeBox.ro - Cadoul din cutia de pantofi. Participa si tu!

Cele mai citite